^Love^Peace^Joy^

" Love is a beautiful smile to which nothing compares A tanderlaugh,which opens your heart A single touch that melts away your fears A smell that reminds you of the tenderness of heaven A voice that reminds you of the innocence of youth "

 
:: Time Now ::
:: My BlogSite ::
.: ^Love^Peace^Joy^ :.

.: I Love Jesus :.

.: SMS Studio :.

.: TJC Talent Studio :.

.: Nazwa Naslie-Zone :.

.: SMS-Lyrics :.

.: TJC-Lyrics :.

.: Nazwa Naslie-Lyrics :.

:: My Calender ::

:: My Songs ::

:: My Foto Album ::
:: My Idol ::
My Idol

Linda AF2

Felix AF3
Lotter AF4
Hilary Duff
Jay Chou
Linda & Felix

:: YaN's Video ::
:: Who Online? ::
:: YaN's 2nd Counter ::
HAPPY CHRISTMAS 2005 & HAPPY NEW YEAR 2006
Saturday, December 17, 2005
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com

Di kesempatan ini , sia mo juga ucapkan Selamat Hari Natal 2005 dan Tahun Baru 2006 . Tinggal 8 hari saja lagi kita menyambut Krismas dan 14 hari sahaja lagi untuk kita melangkah ke Tahun Baru.. Wa..pejam celik pejam celik rasanya baru kelmarin saja Krismas tau..ngeh ngeh.. kata orang,makin kita besar..makin cepatlah kita rasa perubahan waktu tu....hehe..biasalah tu.Dulu waktu budak2 / kecik2 ..saban waktu menanti dan menghitung hari detik tiba waktunya perayaan nie..(mesti la rasa lama kan?)hehe biasalah..siok kan? Dapat jumpa sanak saudara yang jauh mahupun dekat...boleh minta "ang pau"..boleh makan kuih.. boleh jalan2 enjoy ..boleh ikut koir..(ngeh ngeh..siuk ba ikut koir time natal...huh!! rindu sangat time di Ranau...) ...Pas tu,boleh juga ikut karoling.. keke paling lucu bila ada yang jatuh tergelincir..biasala tu kan?..asal Natal,mest hujan..sinonim da ba kan?..Di sini hujan air..di negeri urang puti pula hujan ais..salji..salju..snow..miahahahaha... mau tul sia merasa hujan ais nie.Pamacam bai tu ah?....

Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com


Waduh.. bahagia ba gia tu.. masih sia ingat dulu waktu di Ranau..tiap2 tahun mesti main permainan "bertukar2 hadiah".. wa,
hadiah misteri tu.. mula2 tu,cabut nama time awal bulan...sepanjang bulan december,bagi si penama tu kad.. ucapan.. nasihat dan macam2 la secara misteri..sebab nak rasiahkan..Pada malam 24,tepat jam 12...barulah si kawan itu munculkan diri dan beri kita hadiah..wa..masa tu la..lucu sangat.Kawan yang kita tak sangka pula yang selalu wish pada kita.Naa..dalam masa yang sama dapat mengeratkan silaturahim antara saudara seiman...miss miss i miss Ranau !!!! wake me up when december end.. Januari datanglah kau....Chinese New Year nak balik Ranau !! Yahoo !!!

Emm.. kepada pengunjung blog saya..(specially for christiani ) saya nak ucapkan selamat menyambut hari kelahiranNya ..Jangan kita lupakan KENAPA dan APA sebabnya kita dilahirkan...terimakasih dan maaf atas segalanya my pren.


~Terimakasih Tuhan..terimakasih Bapa..terimakasih Roh Kudus,Amen ~

*************

Image hosted by Photobucket.com


~ SELAMAT TAHUN BARU 2006 ~

Tanggal 01 Januari 2006 ....merupakan episod baru ...waktu ini apa yang terlukis di minda kita adalah ;

- Apa yang saya nak jadi ?
- Apa yang saya nak perbaiki tentang diri saya ?
- Apa yang telah saya perolehi sepanjang tahun2 yang telah lalu ?
- Apa yang telah saya sumbangkan untuk masyarakat sekeliling saya tahun lalu ?
- Apa yang saya hajati untuk tahun ini ?
- Apa misi dan visi saya tahun ini ?
- Apa yang ada tentang saya sekarang ?
- Apa erti saya hidupdi bumi ini ?

Image hosted by Photobucket.com

Yakin lah kita akan menjadi yang lebih baik untuk tahun baru..tentukan niat dan azam... dengan izin dan restuNya dan sudah tentu diiringi dengan daya usaha kita,semuanya akan tercapai bak kata pepatah ini.. "hendak seribu daya,tak hendak seribu dalih" , "alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pengkal lengan" ...So..jadi diri anda yang sebanar,jangan berselindung di sebalik bayang2 orang lain..Kejayaan yang dicapai dengan usaha dan penat lelah sendiri adalah lebih bermakna dan dikenang sepanjang hayat berbanding kejayaan diatas usaha orang lain....

" AKU MENCINTAIMU LEBIH DARI YANG KAU TAHU..MESKI KAU TAK KAN PERNAH TAHU "
***+## Pergilah!! Jadikan semua bangsa murid Ku ##+***
posted by F!oNa @ 12:47 PM  
1 Comments:
  • At 12:00 PM, Blogger mrNose said…

    Bah Sumandak,

    Merry Christmas & Happy New year 2006!

    regards,
    Alb Dari Sabah

     
Post a Comment
<< Home
 



:: About Me ::

Name: F!oNa
Home: RaNaU, SaBaH, Malaysia
About Me: Funny,sporting,understanding
See my complete profile
:: Let's Chat Here ::

:: YaN's Promo ::

Dapatkan di pasaran sekarang Juga.Cepat!! Sementara stok masih ada.. Beli yang Original :)

:: INFINATEZ 4EVA ::

:: Cutie Logo ::

:: My Friends ::
:: My Fav. Web/Blogsite ::




About Kaamatan








Noni AF5 Blog

Secret Loves




:: Sabahan Artis ZonE ::
:: Studio Rakaman ::
:: Ch@Radio/TV ::
:: Songs,Mp3&Lyrics ::


:: Kredit & Fav.Grup ::
:: Previous Post ::
:: Archives ::
:: Powered by ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

© ^Love^Peace^Joy^ Template by Isnaini Dot Com