^Love^Peace^Joy^

" Love is a beautiful smile to which nothing compares A tanderlaugh,which opens your heart A single touch that melts away your fears A smell that reminds you of the tenderness of heaven A voice that reminds you of the innocence of youth "

 
:: Time Now ::
:: My BlogSite ::
.: ^Love^Peace^Joy^ :.

.: I Love Jesus :.

.: SMS Studio :.

.: TJC Talent Studio :.

.: Nazwa Naslie-Zone :.

.: SMS-Lyrics :.

.: TJC-Lyrics :.

.: Nazwa Naslie-Lyrics :.

:: My Calender ::

:: My Songs ::

:: My Foto Album ::
:: My Idol ::
My Idol

Linda AF2

Felix AF3
Lotter AF4
Hilary Duff
Jay Chou
Linda & Felix

:: YaN's Video ::
:: Who Online? ::
:: YaN's 2nd Counter ::
My Newbie ... hi Yan is back :)
Thursday, June 10, 2010
Holla :) .. sia rindu sudah mo update ne blog sa...welcome :) yehhhhhhhhhh Finally ... Thanks God tercapai juga hajat sia mo update ne blog sa yang sia tinggalkan since 04/08/2007 lai...

Kalau mo cerita dari A-Z & 1-1000000 pun ndak kan abis sia tulis sini ngeh ngeh ngeh... banyak pengalaman manis pait (oops bukan sagantang aar hehe) yang telah sia lalui sepanjang 3 tahun setengah ne... sia sudah tinggalkan segala maciam keperitan & berjuta kenangan manis semasa sia masih di "sebuah tempat" itu.. sekarang sia butul² berpijak di alam yang sia cipta sendiri.. means sia butul² sudah belajar BERDKARI ... Banyak² terimakasih & minta maaf untuk family sia, Family Dia dan kawan² terutama sekali my Love, Jack Stive Simon kerna selalu support sa, kc nasihat sa & berada di sisi sa semasa sia happy atau sedih... thanks kamurang tia perna tinggalkan sia.. pounsikou.

Apa sudah cerita sekarang? Bila sia sudah kembali di alam siber ne, sia perasan, ramai yang sudah beralih minat ke Facebook... Kenapa tu aar? best ka sana? mmm sia pun mulakan acc baru di Facebook .. just adding me : 'Elviena Richard' ... jangan malu² k ... kalau ada yang main game Farmville atau Fishville, add sa juga.. hehe game tu yang menghilangkan penat sia bekerja sepanjang hari... mmm ...

Sepanjang 3 tahun setengah nie, banyak tul perubahan yang berlaku di sekeliling sa... Ramai kawan² yang sudah khawin, bertunang, beranak pinak, pergi jauh.. kejar cita² ilmu ... cari duit & ada juga yang pergi selama-lamanya... betul juga bilang urang kan? Bumi kita sentiasa berputar .. kadang kita di bawah, kadang kita di atas... yang pasti kita semakin hari semakin tua..

Adei.. bikin takut mo cerita pasal tua.. mati bla bla... nanti la cerita pasal tu.. kita sambung cerita baru dalam posting sa akan datang :)

YaN Bilang :
- I Love myself now ... Thanks God :)

posted by F!oNa @ 12:14 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 



:: About Me ::

Name: F!oNa
Home: RaNaU, SaBaH, Malaysia
About Me: Funny,sporting,understanding
See my complete profile
:: Let's Chat Here ::

:: YaN's Promo ::

Dapatkan di pasaran sekarang Juga.Cepat!! Sementara stok masih ada.. Beli yang Original :)

:: INFINATEZ 4EVA ::

:: Cutie Logo ::

:: My Friends ::
:: My Fav. Web/Blogsite ::




About Kaamatan








Noni AF5 Blog

Secret Loves




:: Sabahan Artis ZonE ::
:: Studio Rakaman ::
:: Ch@Radio/TV ::
:: Songs,Mp3&Lyrics ::


:: Kredit & Fav.Grup ::
:: Previous Post ::
:: Archives ::
:: Powered by ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

© ^Love^Peace^Joy^ Template by Isnaini Dot Com