^Love^Peace^Joy^

" Love is a beautiful smile to which nothing compares A tanderlaugh,which opens your heart A single touch that melts away your fears A smell that reminds you of the tenderness of heaven A voice that reminds you of the innocence of youth "

 
:: Time Now ::
:: My BlogSite ::
.: ^Love^Peace^Joy^ :.

.: I Love Jesus :.

.: SMS Studio :.

.: TJC Talent Studio :.

.: Nazwa Naslie-Zone :.

.: SMS-Lyrics :.

.: TJC-Lyrics :.

.: Nazwa Naslie-Lyrics :.

:: My Calender ::

:: My Songs ::

:: My Foto Album ::
:: My Idol ::
My Idol

Linda AF2

Felix AF3
Lotter AF4
Hilary Duff
Jay Chou
Linda & Felix

:: YaN's Video ::
:: Who Online? ::
:: YaN's 2nd Counter ::
Konsert AF9 Pertama
Saturday, April 09, 2011

Miza - Nampak sangat gegabah.. tarian macam dibuat² . Ada sumbang sikit Tapi menyanyi dengan penuh keyakinan tu yang bagus.

Kay - Sia rasa dia bukan dibayangi oleh abangnya, Didi.. tapi muka dia memang mirip dengan Felix AF3 hehe.. Sia mo tingu dia punya persembahan akan datang sebab suara original masih belum nampak.

Nera - Sumbang & Kelaut.. Nera cakap dia tia dengar sound.. harap² minggu akan datang (Kalau tidak tersingkir) dia dapat lagu pop balada.. mesti keluar tu suara sebenar dia. Agak kecewa sedikit. Tolonglah buat yang terbaik...


Amir - Menyanyi lagu Inggris.. mm buli la tapi kalau terkeluar, tahap komersial ndak boleh menjamin masa depan. Ton suara sudah sedap, kalau berpeluang masih tetap di akademi, tolong perbaiki Vokal.


Eka - Memang Pandai menari tapi kalau tak diiringi dengan Vokal yang mantap, rugilah.. harus lebihkan belajar Vokal.


Azri - Vokal nampak baik tapi kena perbaiki lagi. Bolehlah.. Gigi putih.. ne yang buat sia buli ingat kewujudan dia dalam AF.


Laika - Persembahan yang slumber & diantara banyak² pelajar perempuan dalam AF9, Persembahan dia jak yang paling konsisten, dan bersahaja. Cool Girl .. Mengikut pengalaman sia, Lagu Ku Bahagia memang boring kalau kita nyanyi.. kalau kita dengar memang happy lah.. bikin penat bha nyanyi lagu ne tapi tahniah Laika.. ko buat yang OK daripada Nana AF hehe.


Raqib - Budak Skema yang rapi hehe.. tapi suara best.. persembahan menarik. Tmbah meriah dengan kehadiran Enot yang serba Pink gitu hehe. Mau dengar dia nyanyi lagu asli pula.. satu pertanyaan dari sia, Kenapakah setiap pelajar AF yang pakai kacamata, mesti suka lagu² asli ne..


Lena - Memang lunak suara kalau nyanyi dangdut..Persembahan agak agresif tapi kalau terover konfiden pun ndak bagus juga.. Tapi ini baik untuk permulaan. Berusaha lagi :)


Aida - Lagu Teringin tidak sampai.. saya tingu Diari AF, dia pandai judge pelajar² yang lain di dalam AF tapi diri sendiri masih perlu belajar lagi. Sikap harus diubah kalau mau diterima peminat.. Muka saja tak kemana. Lebel Suara : Suara Kebanyakan.


Afif - Ton suara yang sangat unik.. walaupun dibawakan dalan nada yang lebih rendah daripada yang asal, tapi dia berjaya membawanya dengan sangat baik dan dengan cara yang tersendiri. Wow.. bagi sia, ini Persembahan pertama yang Terbaik.


Erul - Tarian dan Vokal seiring. Persembahan Ke-2 Terbaik. Vokal Ala-ala Faizal Tahir.


Pelajar yang Tersingkir : Laika.


YaN Bilang :

- Dina & Zizan ..wow , dengan lagu Selamat Tinggal, sia teruja.. memang siok lagu dorang.. Dina semakin slim & zizan pula memang seorang penghibur yang berkaliber. TQ.. memang menghiburkan. Siapa lagi yang tersingkir minggu depan? Sama² kita saksikan ;)

posted by F!oNa @ 10:42 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 



:: About Me ::

Name: F!oNa
Home: RaNaU, SaBaH, Malaysia
About Me: Funny,sporting,understanding
See my complete profile
:: Let's Chat Here ::

:: YaN's Promo ::

Dapatkan di pasaran sekarang Juga.Cepat!! Sementara stok masih ada.. Beli yang Original :)

:: INFINATEZ 4EVA ::

:: Cutie Logo ::

:: My Friends ::
:: My Fav. Web/Blogsite ::




About Kaamatan








Noni AF5 Blog

Secret Loves




:: Sabahan Artis ZonE ::
:: Studio Rakaman ::
:: Ch@Radio/TV ::
:: Songs,Mp3&Lyrics ::


:: Kredit & Fav.Grup ::
:: Previous Post ::
:: Archives ::
:: Powered by ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

© ^Love^Peace^Joy^ Template by Isnaini Dot Com