^Love^Peace^Joy^

" Love is a beautiful smile to which nothing compares A tanderlaugh,which opens your heart A single touch that melts away your fears A smell that reminds you of the tenderness of heaven A voice that reminds you of the innocence of youth "

 
:: Time Now ::
:: My BlogSite ::
.: ^Love^Peace^Joy^ :.

.: I Love Jesus :.

.: SMS Studio :.

.: TJC Talent Studio :.

.: Nazwa Naslie-Zone :.

.: SMS-Lyrics :.

.: TJC-Lyrics :.

.: Nazwa Naslie-Lyrics :.

:: My Calender ::

:: My Songs ::

:: My Foto Album ::
:: My Idol ::
My Idol

Linda AF2

Felix AF3
Lotter AF4
Hilary Duff
Jay Chou
Linda & Felix

:: YaN's Video ::
:: Who Online? ::
:: YaN's 2nd Counter ::
KEPUTUSAN KONSERT AF4 MINGGU KE-4
Sunday, June 25, 2006
Shallom..
selamat tengahari semua.. duui sia masi siodop oo dei hehe... Nie kali mo update la pula pasal keputusan AF4 dan ulasan dia serba sedikit..

Photobucket - Video and Image Hosting
ZILA - seorang pelajar perempuan yang sia langsung tak sedar kehadiran dia di akademi fantasia4. Kurang menonjol dari yang lain.Nasip baik saja dia terpilih untuk menyanyikan lagu "JIKA KAU KEKASIH by LINDA af2, barula saya perasan akan kehadirannya di AF4. Pun begitu, zila tak dapat menandingi kemerduan suara Linda. Tempoh lari dan feel tak sampai.Namun senyumannya yang comel dan pandai menari membuatkan saya tak jemu memandangnya. Semalam Zila mendapat pratusan undian yang paling terendah dan tersingkir keluar.Good luck zila.. kamu sudah cuba yang terbaik semalam.Jangan putus asa..

sia bilang ;
LOTTER - suka sia suara dia semasa dia menyanyikan lagu di part yang tinggi semalam. Namun suara agak tenggelam bila part yang rendah.Maciam kak Ani cakap.Lagu tu bila rendah, sangatlah rendah.. bila tinggi, sangatlah tinggi.. suara Lotter tia sesuai bawa lagu semalam tu baa. Ntah apa² ntah lagu yang dia bawa.. nda siok tu lagu.. so bagi sia, persembahan lotter di tahap sederhana ja.. (maciam Adlin cakap juga) .. Tapi kan, lucu tul o gurauan pasal "ngok ngok" tu haha.. sakit perut ketawa oo.. & yang paling mendebarkan + lucu saat c Aznil panggil Lotter. Awal² kenen c lotter pegang bagasi tu dei nie anak aah ;) takut & berdoa juga sia dia tia keluar.. nasip selamat !!! Good luck Lotter ;-)
VELVET - "Kamu pandai menyembunyikan kelemahan yang ada pada kamu." <-- kata² kak Ani sia rasa memang betul.Persembahan Velvet memang bertenaga dan menghiburkan semalam.Namun vokal dan lengok lagu belum dapat menandingi kelunakan dan kemerduan suara kak Ani.Bagi saya persembahan velvet minggu ini ditahap "biasa" sija. tapi velvet memang cute dan pandai menarik perhatian enonton.Syabas velvet.. go go go!!
AMIRUL - Minggu nie sia puas hati sebab dapat dengar suara c cute nie lontarkan suara dia. "oooo orang kita.. khatulistiwa.." mm memang best dan sia terhibur walaupun persembahan yang biasa² saja.Sampai sekarang suara dia terngian² di telinga sia ;-)
FAIZAL - Terus terang , Faizal adalah pelajar paling cemerlang semalam kalau melalui penilaian sia laa. Memang OKEE la dia nie.WO !! versi Faizal memang ada kelas.. tia berkedip mata sia tingu persembahan Faizal.Aku sungguh terhibur.Lontaran suara sesuai dengan tarian dia.
FARHAN - Dia nie, bagi ja apa² lagu mesti dia bawa dengan baik.Dia pelajar kedua terbaik pilihan saya semalam.Suka la dengan Farhan nie.. sia cukup tenang dan yakin dia nda mungkin tersingkir.Persembahan yang bersahaja dan penuh tenaga.Cute juga dia nie kadang² kan? hehe
HAZIQ - sia cukup tia minat dia punya ala² ketradisionalan nie... tapi buli juga la jadi contoh anak muda melayu asli terakhir.suara dia biasa ja.. banyak urang ada ba suara maciam dia nie.. tapi semalam kira bernasip baik la sebab terselamat... suka senyuman Haziq terutama gigi dia.
SALIMA - Sampat sia TETIDUR semalam waktu dia nyanyi dei.Sepatutnya waktu dia nyanyi Obsesi by Juliana Banos dia yang OUT. Tapi nda dinafikan, dia bakal mengugat wahida dan Beinda.salima nie cute juga ;-)
DIDDY - Dia triada masalah di mata sia malah cukup bersemangat dan ada extra tenaga waktu buat persembahan.Ya la urang cakap banyak suda pengalaman sebagai penyanyi sembilan kan. Cuma dia perlu lebih tegak waktu menyanyi dan kurangkan bongkokkan badan tu.Buat yang terbaik diddy.. kadang² sia nda perasan pula kehadiran diddy dalam akademi.Macho juga la.

p/s : Adei.. maciam kurang AJINOMOTO ba AF4 tahun nie.. bagi sia, AF2 dan AF4 maciam sama ja.Sesiapa pun ada harapan menang.Bukan maciam AF1 dan AF3 dapat dapat teka Vince dan Mawi MEMANG akan menang.Apa² pun kita tunggu dan lihat siapa yang menang ;-)
posted by F!oNa @ 3:01 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 



:: About Me ::

Name: F!oNa
Home: RaNaU, SaBaH, Malaysia
About Me: Funny,sporting,understanding
See my complete profile
:: Let's Chat Here ::

:: YaN's Promo ::

Dapatkan di pasaran sekarang Juga.Cepat!! Sementara stok masih ada.. Beli yang Original :)

:: INFINATEZ 4EVA ::

:: Cutie Logo ::

:: My Friends ::
:: My Fav. Web/Blogsite ::




About Kaamatan








Noni AF5 Blog

Secret Loves




:: Sabahan Artis ZonE ::
:: Studio Rakaman ::
:: Ch@Radio/TV ::
:: Songs,Mp3&Lyrics ::


:: Kredit & Fav.Grup ::
:: Previous Post ::
:: Archives ::
:: Powered by ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

© ^Love^Peace^Joy^ Template by Isnaini Dot Com