^Love^Peace^Joy^

" Love is a beautiful smile to which nothing compares A tanderlaugh,which opens your heart A single touch that melts away your fears A smell that reminds you of the tenderness of heaven A voice that reminds you of the innocence of youth "

 
:: Time Now ::
:: My BlogSite ::
.: ^Love^Peace^Joy^ :.

.: I Love Jesus :.

.: SMS Studio :.

.: TJC Talent Studio :.

.: Nazwa Naslie-Zone :.

.: SMS-Lyrics :.

.: TJC-Lyrics :.

.: Nazwa Naslie-Lyrics :.

:: My Calender ::

:: My Songs ::

:: My Foto Album ::
:: My Idol ::
My Idol

Linda AF2

Felix AF3
Lotter AF4
Hilary Duff
Jay Chou
Linda & Felix

:: YaN's Video ::
:: Who Online? ::
:: YaN's 2nd Counter ::
>>>Malaysian Idol<<<
Monday, September 26, 2005
Image hosted by Photobucket.com

Kelmarin malam...sia tingu Malaysian idol...adehh..selama nie inda la ba sia minat tingu ni barang,tapi,apa buli buat kan...cousin² sia sumua riuh pasal MI..jadi,apa lagi,sia pun terjoin sekali la ikut diurang tingu...siap pasang d bilik lagi tu...doi kama.....emm,buli tahan juga laa suara durang...masa tu,semi final la,tinggal Daniel dan Nita lagi peserta.....who will be the next malaysian idol?....

Image hosted by Photobucket.com
>>>Nita vs Daniel<<<
Alalala...semalam,lain lagi kejadiannya...sia pula yang terover...durang causin sia sumua steady ja...sia ja yang tia sabar²...balik² tingu jam..tia sabar tu jam mo p jam 9.00 malam...hehehe...hebat juga penangan nie malaysian idol pula...emm,sia harap² sangat c Daniel yang menang baa...bida gia c Nita tu...macam tida kosuang hiti ginawoku.....siou kio Nita......bukan mo cakap sia minat or pilih c Daniel kerana liang chai...bukan juga mo cakap yang c Nita nie yong soi kaa....tapi,semua ini kerana bakat..mo tingu Vokal baa...tapi,kalau mo kc banding sama sia,sini sia tapak kaki diurang ;hammer: wakakakaka.....


Image hosted by Photobucket.com
>>>Daniel<<<
Wahhhh bravo!! bravo!!! Ini dia kita punya Juara malaysian Idol musim ke-2,siapa lagi kalau bukan Daniel...Adeh,semalam,punya la sia happy time c Daniel diumumkan juara....sempat lai sia telefon c PS..hehe..
siou kio PS,sia menganggu ko...memang layak la c daniel menang...walau c Daniel ada "licak" sikit,tapi tak der maknernya <--(pinjam style marsha jap)..menilai bakat bukan kepada personaiti orang itu.....ngam laa..ada suda kawan c Vince...harap Daniel keluarkan album melayu lepas nie...cute ba cara sebutan melayu c Daniel nie.. macam mo terbelit² tu lidah..sia paling suka c Daniel nyanyi lagu yang ke-3 tu..lagu lama tu ba...sepa yang nyanyi tu ahh?...Brorey Marantika kali tu..pandai dia kc upgrade lagu nie style urang muda...bukan mcm urang tua da bilang tu pengkritik 1...
Image hosted by Photobucket.com
>>>Nita<<<
Emm,tahniah juga untuk Nita,naib juara malaysian idol musim ke-2...buli tahan juga suara c Nita nie,tapi,bagi sia c Daniel lebih layak juara....sorry Nita..1st time nampak c Nita nie kan....sia terbayang muka c Helle Barrey <--(ngam kai nie ejaan sia?) c anu baa..yang heroin catwoman tu....ada mirip ba muka diurang..pindik lai rambut c Nita tu...lagi satu,time da nyanyi lagu "big spender" kesukaan sia,napa da nda nyanyi spaiderman spaiderman tu ahh?...hahaha..mimang satu biji la kalau macam tu....siok ba sia dingar c Nita nyanyi nie lagu...pandai dia kc lengok² suara dia.Lagu nie juga yang telah meletakkan allahyaraham Sudirman di pentas dunia suatu masa dahulu. pwitt sumandak....orait baa...
Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com
- Daniel n Nita -

Image hosted by Photobucket.com
>>>Jien n Cheryl<<<
Pweettttt !!!! pasangan pengacara malaysian idol musim ke-2 paling sepadan bagaikan pinang dibelah sensor..opppsss...bagaikan pinang dibaleh dua baa...cute ba diurang nie...dua² ada lesung pipit.....kalau tiada diurang,maka inda la meriah malaysian idol.....cara pengelolahan acara yang bijak dan lancar...salute sama kamurang...c Jien baa...sa minat owh...kalaulaa...haihh...alalalala..tak der maknernya baa....hehe,tapi,kalau bukan c Jien lai pengacara dia nanti,macam malas la mo tingu Malaysian idol...sebeb,teda lai yang sia mo renung²..wakakakka....inda baa...

Okee...sampai disini sija la sia mengupdate blog sia nie kali....panatan suda jari² sia menaip.....sebenarnya, keburingan ba sia nie..sunyi lai tu...customer pun ramai...hehe..tapi,masih lai sia dapat "projek" di depan pc.. ngeh ngeh...sebenarnya,tamu besar ba d KB nie ari,tapi sia nda dapat p...inda berani minta benar buss...sepa suru sia pengecut !! buring dii..Emm,banyak yang berlaku hari nie..terutamanya kelmarin dan tadi pagi...uinaa..happy ba sia nie kunu...macam nie ba cerita dia...--->kita tunggu selepas ini..***)...2b continue...

posted by F!oNa @ 10:45 AM   4 comments
- Konsert Keranamu Sabahan -
Thursday, September 22, 2005
Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan KONSERT KERANA MU SABAHAN bersama bintang-bintang AF Sabah iaitu FELIX, MARSHA, YAZER, EKIN, LINDA, ADAM dan MAS
Image hosted by Photobucket.com
TARIKH: 1HB OKT 2005 (SABTU)MASA: 8.30 -11.30 MLMTEMPAT : DEWAN KDCA, PENAMPANGHARGA TIKET: RM100, RM50 dan RM20PENGANJUR: IDAMAN MEGAMAS SDN BHD
Tiket-tiket boleh didapati dari:
1. gogds 012-8285876
2. katama 016-8175090
3. neslee 019-8218238
4. kiloy 019-8957308
5. catherine 016-8432366 [kb]
Untuk pertanyaan lanjut, sila hubungi pihak penganjur EN. AWANG ASLEE LAKAT di talian 088-237121 atau 013-8872666.
* Alalala...si berharap sangat la dapat pergi ke konsert nie..Harap² orang rumab bagi pass juga kali ini,seperti konsert Demam af3 hari tu..emm....kalau dapat pergi bagus laa...lagipun,konsert ni ada LINDA dan FELIX..idola saya....di sana nanti,boleh berjumpa dengan kawan² LUVs dan FAFc..emm....>>>RY<<< ;p '
posted by F!oNa @ 10:34 AM   0 comments
Lagu Dalam Blog Sia '
Wednesday, September 21, 2005
Artist : Azn Dreamers
Song : Fixing A Broken Heart

There was nothing to say
The day you left
Just filled a suitcase full of regrets
I held a taxi in the rain
looking for someplace to ease the pain

Then like an answered prayer
I turned around and found u there
You really know where to start
Fixing a broken heart
You really know what to do
Your emotional tools can cure any fool
Whose dreams have fallen apart
Fixing a broken heart

Now I don't understand what I'm going through
There must be a plan that lead me to you
Because the hurt just disappeares
In every moment that you are near

Just like an answered prayer
You made the loneliness easy to bear

You really know where to start
Fixing my broken heart
You really know what to do
Your emotional tools can cure any fool
Whose dreams have fallen apart
Fixing a broken heart

Surely the wind will stop falling baby
And I'll forget the past
Cuz here we are at last
You really know where to start
Fixing a broken heart
You really know what to do
Your emotional tools can cure any fool
Whose dreams have fallen apart

Fixing a broken heart... fixing a broken heart
Lirik lagu dalam blog sia ba nie..emm,siok ba nie lagu..sendiri mo pikir la.. Nie lagu kesukaan kawan sia....Tia tau kenapa laa..but,sia rasa suka juga sama nie lagu. harmoni lai paduan suara nie penyanyi..teringin sia mo nyanyi..Hehehe..Peace !!!!

posted by F!oNa @ 2:03 PM   1 comments
~ Menanti sebuah Jawaban ~
Sunday, September 04, 2005
Soundtrack
Lagu Tema : " Menanti Sebuah Jawapan " (Padi)
produksi Sony Music BMG Entertainment Indonesia.


> Ungu Violet ....

Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com
Image hosted by Photobucket.com

Menanti Sebuah Jawaban (lyrics)

Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu...
Seiiring jejak kakiku bergetar
Aku telah terpagut oleh cintamu
Menelusup hariku dengan harapan
(Namun kau masih) terdiam membisu

Reff.
Sepenuhnya aku ingin memelukmu
Mendekap penuh harapan
Tuk mencintaimu
Setulusnya aku akan terus menunggu
Menanti sebuah jawaban
Tuk memilikimu

Betapa pilunya rindu menusuk jiwaku
Semoga kau tau isi hatiku
Dan seiring waktu yang terus berputar
Aku masih terhanyut dalam mimpiku
Aku tak bisa luluhkan hatimu
Dan aku tak bisa menyentuh cintamu...
posted by F!oNa @ 3:44 PM   0 comments



:: About Me ::

Name: F!oNa
Home: RaNaU, SaBaH, Malaysia
About Me: Funny,sporting,understanding
See my complete profile
:: Let's Chat Here ::

:: YaN's Promo ::

Dapatkan di pasaran sekarang Juga.Cepat!! Sementara stok masih ada.. Beli yang Original :)

:: INFINATEZ 4EVA ::

:: Cutie Logo ::

:: My Friends ::
:: My Fav. Web/Blogsite ::




About Kaamatan








Noni AF5 Blog

Secret Loves




:: Sabahan Artis ZonE ::
:: Studio Rakaman ::
:: Ch@Radio/TV ::
:: Songs,Mp3&Lyrics ::


:: Kredit & Fav.Grup ::
:: Previous Post ::
:: Archives ::
:: Powered by ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

© ^Love^Peace^Joy^ Template by Isnaini Dot Com